G
G_and_P

18.12.2013

10/10

Kitaba önyargıyla başlamıştım . Tarihi bir kitap olduğunu düşünüyordum ama konusu kurgusu çok güzeldi. Okudukça kendinizden geçiyorsunuz. Kitabın içindeki betimler o kadar hoşuma gitti ki . Bir betimleme bu kadar güzel anlatılabilirdi ..Zülfü Livaneli'nin kalemine , diline sağlık diyor ve bu kitabı okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Detaylı Yorum İçin ; http://hayalperestinzamanyolculugu.blogspot.com/2013/12/engeregin-gozu-yorum.html

Baskı: Engereğin Gözü