M
mervekorcum

13.12.2013

10/10

Felsefe hocamdan aldığım bi kitaptı bu ve okudugum en iyi kitaptı diyebilirim sanıyorum 600 sayfa kadardı ama dört beş günde bitirivermistim . Kitabı bitirdiğimde şöyle düşündüm 10000 sayfalık bi kitabın ortalarından bi bölüm çekip almışlar ve bunu kitap yapmışlar oldu . Kesinlikle ama kesinlikle okunmalı tavsiye edilmeli zorla okutulmalı . Tatlı kitap .)

Baskı: Bütünün Bir Parçası