B
burcualt

11.12.2013

2/10

koskocaman bır hayalkırıklıgı . buyuk umutlarla alıp eve gelıyorsun hem zamanına hemde gozlerıne acıyorsun . bıtabı bıtırmemın tek sebebı kıtap okuma alıskanlıgımın olması ve o an elımde baska bır kıtabın ( yanı caresızlıkten :)) olmamasıdır . kesınlıkle tavsıye etmıyorum.

Baskı: Kendine Yalan Söyleme