A
aikka

08.12.2013

10/10

Bitişi iyi değildi. Hiç beklediğim gibi olmadı :( Luce ve Daniel daha iyisini hak ediyordu. Ah. Bütün emekleri boşa gitti...

Baskı: Vurgun (Düşüş, #4)