7/10

En güzel kitaplarından biri olmasa da akıcı dili ve merak ettiren kurgusu güzeldir.Sonunun benim beklentilerimi karşılamayışı (ya da dünyanın ilerlemiş olması sebebiyle diyebiliriz (: )diğer okuyup beğendiğim romanlarından sonra gelir aslına bakarsanız. Üst sıralarda olmasada heyecan düzeyi yoğundu sıkmadı. ^^

Baskı: Kalbin Karanlık Irmakları