
Kamyon
sabahattin ali
S
Serfiraz Hêvî
31.12.2013
8/10
Ödev olarak uzun zaman önce okumuştum. ödev olduğu için pek hoşuma gitmemişti o zamanlar. şu an tekrar bulursam okuyacağım. gerçekten güzel hikayelerdi diye düşünüyorum
Baskı: Kamyon

sabahattin ali
31.12.2013
Ödev olarak uzun zaman önce okumuştum. ödev olduğu için pek hoşuma gitmemişti o zamanlar. şu an tekrar bulursam okuyacağım. gerçekten güzel hikayelerdi diye düşünüyorum
Baskı: Kamyon