Mehdix
Mehdix

turgay güler

D
demirkan1453

07.12.2013

10/10

Kimse kusura bakmasın deli gibi sürekli bu kitabı okuyorum. Benim için mükemmel , hatta mükemmelin ötesi bir kitab. Hele o Ayasofya'da Cuma namazı için ezan okunması kısmı yokmu , o kısmı 2 defa okumadan geçmiyorum. Bu da benim rahatsızlığım . Herkese tavsiye ederim. Yalnız bu tür kitapları okuyanlar kurgu olduğunu unutmadan okusun . Bunu beceremiyorsa bu tür kitaplar okumasın , okursa yorum yapmasın.

Baskı: Mehdix