C
Calafalas

01.12.2013

10/10

Mükemmeldi... Hiçbir eleştiri yapmak gelmiyor içimden. Olsa da konu bulabileceğimden şüpheliyim... Bir ara kalbim bu kadarını kaldıramayacak sandım. Hala kalbimin bulunduğu yerde bu kadar heyecanı, savaşı ve daha nice olayı kaldıramamaktan kaynaklanan bir yorgunluk bir yetersizlik var. Gerçekten müthişti. Konuşamıyorum. Kelime tekrarına düşüyorum ama elimden başka bir şey gelmiyor... MÜTHİŞTİ...

Baskı: Fırtına Yaratan (Elric Destanı #6)