ayşe kulin
01.12.2013
Beğenmediğim yönleri çok olsa da güzel bir öykü kitabıdır. Okunulabilir öykülerdir. Beni bağlamadı ancak bu benim görüşümdür.
Baskı: Geniş Zamanlar