rachel hartman
23.12.2013
Başlarda sıkıcı gelmişti, kitabın bitmesi bu yüzden biraz uzun sürdü. Kitaba alışmam zaman aldı. Yazar sonlara doğru toparladı ve sona doğru tam alıştım derken kitap bitti. Genel anlamda hikaye güzeldi.
Baskı: Seraphina (Seraphina, #1)