susan sizemore
25.08.2012
Bence biraz çakma bir kitap olmuş. Sanki çok satanlarda ki bütün vampir kitaplarından ortaya bir karışık yapılmış gibiydi. Kötü yada sıkıcı değildi ama pek orjinal olduğuda söylenemez.
Baskı: Kan Yangını