lara adrian
24.11.2013
kitapların birbirini tekrar etmeye başladığını düşünüyorum malesef, ama yine de hala okunabilir biz yazar.
Baskı: Gece Yarısı Çığlığı (Gece Yarısı Nesli, #4)