Sen Git Aşk Bana Kalsın
Sen Git Aşk Bana Kalsın

mehmet coşkundeniz

7/10

İlk çıktığı zamanlarda okuyup,bir solukta bitirdiğim bir kitaptı herkese önerip sonra kitabın elden ele dolaşıp bana geri dönmeyişi üzücü olmuştu çünkü kaybolmuştu.. neredeyse okuldaki butun kızlar okumuştu gerçekten güzel bir kitap,elbette öğretecek şeyleri var..

Baskı: Sen Git Aşk Bana Kalsın