tezer özlü, ferid edgü
23.11.2013
Niye değerlendiriyorum ya? Banane? Emrah Serbes değerlendirmedi mi zaten? Demedi mi, "Tezer özlü ne güzel kadın!" diye?
Baskı: Her Şeyin Sonundayım