B
Belinda

22.11.2013

5/10

İlk kitabın gazıyla , hemen almalıyım buda harikadır dedim. Ve okuduktan sonra yanıldığımı gördüm. Kitabın bazı kısımlarında o kadar çok sıkıldım ki atlayarak gittim. Bir üçüncü kitabına daha şans veririm ama yine hüsranla sonuçlanırsa gerçekten üzülürüm. Çok kötü değildi ama muhteşemde değildi.

Baskı: Tutkuların Pençesinde (Immortals After Dark, #3)