
Asıl Adı Atiye
naşide gökbudak
O
okursever-nejla
23.01.2015
10/10
Okumaya başlarken kitabı daha önce okuyan çevrem , bana okurken elimde mendil bulundurmamı söylemişti. Zira o kadar hazin bir hayat hikayesi ki hüzünlenip ağlamamak elde değil. Ne oldum dememeli ne olacağım demeli insan sözünü bir kere daha vurgulayan bir roman. Harika bir anlatım. Mutlaka okunmasını tavsiye ederim.
Baskı: Asıl Adı Atiye