D
Didem

18.08.2013

10/10

Bu tarz bir kitabın etkisinde kalacağımı, bu kadar çok düşüncelere dalacağımı tahmin etmezdim. Serdar Özkan'ı tanıma istediğim bir histi belki de. Bundan sonra okumaktan zevk alacağım yazarlar arasında olacak bence. Ne güzel söylemiş; "İnsanı içindeki güzellik ve ışık için sevmeliyiz." diye. Ancak o zaman içimizdeki ışığı bulabiliriz... :)

Baskı: Kayıp Gül - Ekim Yağmurları