10/10

Çok ama çok beğendim. İlk 2 kitabı da okudum . Ama Kimya hatun beni çok derinden sarstı. Bırakamadım elimden. Okumak isteyenlere şiddetle tavsiye ediyorum...

Baskı: Aşkın Gözyaşları III / Kimya Hatun