nuriye akman
19.01.2014
güzel ama hep kendi haklı gibi yazmış. çoğu zaman röportaj yapılanlara hak verdim, acıdım, sevdim. kaldı ki yazarla aynı görüşte olmama rağmen.
Baskı: Üzümünü Ye Bağını Sor