
Kaçak Yolcu (Malory-Anderson Family #3)
johanna lindsey
8/10
bayıldım diyemem ama güzeldi..o kadar kalabalık bir aile ve renkli karakterler ki, okurken kafamın içi dolup taştı resmen...kendinizi boş ve yalnız hissediyorsanız okuyun derim; çünkü onun gayrimeşru oğlu, onun yeğeni, bunun karısı derken akıyor...muhakkak okunmalı diyemem ama okunursa da pişman etmiyor...
Baskı: Kaçak Yolcu (Malory-Anderson Family #3)