O
Only

08.11.2012

10/10

Çok güzeldi. İlk kitabı da çok sevmiştim yine hayran oldum. Gracie gibi kızları severim tanıyan bilir. Bobby Tom biraz kızdırdın ama affettim hadi iyi tarafıma geldi :P

Baskı: Kalbinde Bir Yer Aç (Chicago Stars, #2)