
Et - Ne Yiyorsan O'sun
joseph d'lacey
1/10
Hayatımda bu kadar saçma sapan bir kitap görmedim . En nefret ettiğiniz kitap ne diye sorsalar bu kitabı gösterirdim herhalde. Konusuyla pek bir ilgisi yok. Ana karakterin kitabın başından sonuna kadar yapmadığı pislik kalmadı. Hayvan , insan hiç fark ermiyor .Nerde pislik orda Magnus . Tam bir rezaletti . Verdiğim paraya ve harcadığım zamana yazık, Tavsiye etmiyorum . İğrençlik almış başını gidiyor.
Baskı: Et - Ne Yiyorsan O'sun