10/10
Kitabı bitirdiğim neden bitti diye söylendiğim oldu. Keşke bitmeseydi dediğim bir kitap. Julie ile Andrew 'un aşkları çok etkileyiciydi. Tek kelimeyle bayıldım. Keşke daha uzun olsaydı . Andrew sen nasıl bir adamsın böyle :) * Tavsiye ederim :)
Baskı: Düğün Hediyesi (Four Weddings and a Fiasco, #1)
