D
duyguduygu

15.11.2013

7/10

Sonunda beni ağlatan bir kitapti. Kesinlikle okumalisiniz.

Baskı: Her Kalp Kendi Şarkısını Söyler; Ve Yalnızca Diğer Yarımız O Sesi Duyar