B
Belinda

06.11.2013

8/10

Vlad , yazar benim muzur ateş parçası vampirimi , bu seride katı ve soğuk bir tosuncuğa çevirmiş!Neden böyle yaptı neden daha eğlenceli ve aşk dolu bir karakter yaratmadı bilmem! Kahkaha atacağımı düşündüğüm kitapta bir kez olsun gülmedi yüzüm :D Ama bu yazar kadar vampirleri güzel yazan başka bir yazar daha yok bence. Leila bence harika bir karakterdi , cesur ve korkusuz , Vlad için neler yaptı yavrum ya :) İkinci kitabı heyecanla bekliyorum ama Artemis saolsun daha çok beklerim :D Mutlaka okuyun :)

Baskı: Ateş Laneti (Gece Prensi, #1)