R
RUDO

23.08.2012

8/10

Kitabın ilk kısmındaki Ay ile ilgili öyküler tek kelimeyle mükemmel. İkinci kısım olan Sıfır Zaman öyküleri o öykülerin yanında çok sıradan kalıyor. Üçüncü bölümdeki yeni kozmokomik öyküler ise ilk kısımdaki öyküler kadar etkileyici değil. Kitap sadece ilk kısımdaki öykülerden oluşsaydı, bence dört dörtlük bir kitap olurdu.

Baskı: Bütün Kozmokomik Öyküler