H
herakliteos

08.12.2013

8/10

kitabı okurken kendinizi Ankara'nın sokaklarında dolaşıyormuş gibi hissedeceksiniz...okuması keyifli ve bir o kadar da hüzün dolu..sevdim :)

Baskı: Yenişehir'de Bir Öğle Vakti