jean christophe grangé
12.11.2013
Diğer kitaplarına göre çok kötü bir roman olmuş. Sonu da diğer romanlarına göre kötü ve aceleci bitti. Pek beğenmedim nerede o Kızıl nehirler, leyleklerin uçuşu, taş meclisi, kurtlar imparatorluğu yani hiç merak heyecan yok kitapta.
Baskı: Ölü Ruhlar Ormanı