2/10

Meşhur Çatı serisinden okuduğum tek kitap. Okurken güzel ama sonra yeniden düşününce büyük bir boşluk. Bu arada kızın yaşadıkları çok travmatikti.

Baskı: Çatıda Bir Kız "Melody" (Logan Serisi, #1)