M
Memo

28.10.2013

9/10

bu seriye değerlendirmelerim olumsuz olmuştur fakat bu kitap beni kendine çekti. iki günde bitirdiğim bir kitaptı. filmini izlemedim. insanın üstünde ayazlar bıraktığını söyleyebiliriz. o atmosfere ,konuya vesayir detaylara iyi hazırlanmışlar. (kabul,çok saçma bir yorum oldu)

Baskı: Yeniay (Alacakaranlık, #2)