murathan mungan
26.10.2013
Keyifle okuduğum bir kitaptı. Çocuklukların yaşayamayan çocuklar, toplumda sıkışmış bireylerin portresini güzel çizilmişti. Okumayanlara tavsiye ederim.
Baskı: Yüksek Topuklar