O
okuyombenya

23.10.2013

9/10

Süper kitaptı ama yazar hapishaneyi tam tasvir edemediğinden dolayı sanki karanlık noktalar kalıyordu. Tam olarak hayal edilemiyordu

Baskı: Incarceron (Incarceron, #1)