K
kvothe

22.10.2013

8/10

kitap genel açıdan güzeldi ; eragon'un olmadığı bölümlerde bir sıkıntı vardı, okuyucu biraz yorduğunu düşünüyorum. yazarın da dediği gibi eragon'un yeni maceraları ileri ki zamanlarda bekliyoruz...

Baskı: Miras - Ruhlar Dehlizi (Kitap IV)