christopher paolini
22.10.2013
kitap genel açıdan güzeldi ; eragon'un olmadığı bölümlerde bir sıkıntı vardı, okuyucu biraz yorduğunu düşünüyorum. yazarın da dediği gibi eragon'un yeni maceraları ileri ki zamanlarda bekliyoruz...
Baskı: Miras - Ruhlar Dehlizi (Kitap IV)