T
Tubik

21.10.2013

7/10

Çok iyi kitaptı. Anlatımı, dili, betimlemeleri gerçekten içine çekiyordu. Karakterler de oldukça iyiydi ama o kadar Inferno filan fıstıktan sonra daha da karanlık bir Gabriel bekliyordum ben... Lokum gibi adam oldu :D

Baskı: Gabriel'in Cehennemi (Gabriel's Inferno #1)