oğuz atay
29.05.2014
Çok güzeldi :) Mustafa İnan'a hayran kalmamak elde değil. Aşırı sürükleyici olmasada kendini okutuyor. Güzel bir yaşam hikayesi...
Baskı: Bir Bilim Adamının Romanı