A
Aviendha

21.08.2012

7/10

Katilin kim olduğu kitabın başından itibaren açıkça belli olmasına rağmen okumaktan zevk aldığım ve eğlendiğim bir kitap.... Cynester ailesini sevdim.

Baskı: Şeytanın Gelini (Cynster, #1)