stephanie laurens
21.08.2012
Katilin kim olduğu kitabın başından itibaren açıkça belli olmasına rağmen okumaktan zevk aldığım ve eğlendiğim bir kitap.... Cynester ailesini sevdim.
Baskı: Şeytanın Gelini (Cynster, #1)