E
Elif

15.10.2013

5/10

İlginçti. Arkadaşımın blogundaki yorumu okumuştum kitaba başlamadan önce. Konuyu anlamama yardımcı oldu sağolsun ;). Yoksa gerçekten bütün o dokuma işleri bana karışık ve birazcık da saçma geldi. Evet, fantastik olabilir kitap ama ne o öyle gözümde canlandıramadım hiçbir şey :P

Baskı: Yaratıcı (Yaratıcı Dünya, #1)