G
goknil

06.01.2014

9/10

Tübitak kitaplarının genel olarak dili biraz ağır olur, bilimsel olur, fakat bu kitap kesinlikle öyle değil! okurken çok eğlenmiştim. güzel ve ilgi çekici bir kitap.

Baskı: Bir Tıp Gözlemcisinin Notları