I
ilkerkabaci

26.10.2014

6/10

Ardında bıraktığım kadın kitabının giriş kısmı. bunun için ayrı kitap basılmasına gerek yoktu, ticari amaçla basılmış ve gereksiz olmuş. Ardında bıraktığım kadınla birleştirilip o kitap 2 cilt çıksa daha iyiymiş....

Baskı: Paris'te Balayı