N
NoBody.

17.01.2015

8/10

Genç bir çcuğun yaşam hikayesi.. Sevdiğim bir kitaptı ama biraz sade dil kullanmış yazar. Edebiyat konusunda uzmanlaşmış kişilere çerez gibi gider diye düşünüyorum.

Baskı: Mervin “Beni Ararsan, Bulursun…”