S
serhanuresin

25.07.2017

4/10

Kitap bir kült ve o kadar çok beğeneni varki yorum yapmıyacam. Benim elimdeki 5 kitap bir arada olanı. Yine benim için kitabın olumlu yanı ciltli ve büyük ebatlı olduğundan dolayı kütüphanede çok güzel durması

Baskı: Otostopçunun Galaksi Rehberi (#1-5)