
Beraber Yürüdük Biz Bu Yıllarda
yılmaz özdil
10/10
Soylenecek cok sey varken,sozun bıttıgı yerdeyız devreye gırer.bırak ulkeyı ınsanlarımız ne hale gelmıs onu goruyoruz. Uzulerek,sınırle esefle okudum.bastan sona altını cızmemek ıcın zor tuttum kendımı.yazarla konustum aglanacak halımıze guldum.kıtabı yere fırlattım olmadı aldım bıdaha okudum.yokedılen emekler,gelecekler,umıtler....demır aglarla degıl de orumcek aglarıyla oruldugumuz kesın.kesınlıkle okunmalı okutulmalııı.her unuttugumuzda bırdaha okunmalı.
Baskı: Beraber Yürüdük Biz Bu Yıllarda