E
ExlibriS

15.06.2012

7/10

Bu kitabın daha çok bayanlara hitap ettiğini düşünüyorum,belli bir tempoda gidiyor evet mükemmel değil ama kötü de diyemem.Sadece gereksiz uzun.Ama senatör karısı da olsa metres de olsa insanların -hepimizin- yaşadığı şeyler var,bu yüzden sanki komşunuzun hayatını okuyormuşsunuz gibi hissediyorsunuz.Sonu güzel,okunabilir bir kitap.

Baskı: Senatörün Karısı