turgay güler
05.10.2013
Dilini beğenmedim ve yetersiz buldum. Kurgu güzeldi ama daha çok ayrıntı vererek okurun olayları sindirmesi sağlanabilirdi.
Baskı: Mehdix & Olasılık Teorisi