D
Defne:)

05.10.2013

6/10

Dilini beğenmedim ve yetersiz buldum. Kurgu güzeldi ama daha çok ayrıntı vererek okurun olayları sindirmesi sağlanabilirdi.

Baskı: Mehdix & Olasılık Teorisi