M
Merveonal

27.09.2013

9/10

Sonlara doğru sıkıcı ve klişe olsa da harika bir kitaptı. Özellikle kız karakter ve erkek karakter birbirine çok yakışmıştı. Tavsiye ederim.

Baskı: Ben Böyleyim (The Wallflowers, #2)