lisa kleypas
27.09.2013
Sonlara doğru sıkıcı ve klişe olsa da harika bir kitaptı. Özellikle kız karakter ve erkek karakter birbirine çok yakışmıştı. Tavsiye ederim.
Baskı: Ben Böyleyim (The Wallflowers, #2)