10/10

Hayatımda hiç sevmediğim kitap türü kişisel gelişimdir. Ama bu kitap çok daha ötesinde. okumayanlara yada acaba okusammı diyenlere tavsiye ederim :)

Baskı: Süpermen Türk Olsaydı Pelerinini Annesi Bağlardı