paul auster
19.09.2013
Yazarın okuduğum ilk kitabı. Lakin uslübunu pek sevemedim. Kendisiyle 2. tekil şahıs kipinde konuşması değişik olmanın yanında pek hoşuma gitmedi.
Baskı: Kış Günlüğü