G
guldal_salman
16.09.2013
10/10
İnanılmaz güzellikte bir kitap, içinde olumsuz hiçbir düşünce yok. Ben bile bu yaşımda çok şey öğrendim. Herkes okumalı bence. Özellikle matematiği sevip de yapamayanlara bir barış anlaşması sunulmuş gibi... Herkese okuyun ve okutun!!!!
Baskı: Sevdim Seni Matematik - Matematik Dersinde Başarılı Olmanın Matematiği
