robyn dehart
23.11.2012
Herkes JM okuyup kitap yazmaya karar verecek değil ya, bu yazarımız da KEW okuyup karar vermiş :) Kötü değil, ama öyle bayıldım diyeceğim bir kitap da değil. Ancak, bir başka kitabı çıkarsa okurum.
Baskı: Camdan Kalp