O
ozgun89

20.09.2013

5/10

Kitap bir korgu-gerilim kitabı.Fakat ben o hissi fazla yaşayamadım. Ayrıca olayları içinde hissetmem kitabın yarısından sonra başladı. Çok iyi bir kurgu diyemem ama yine de okunabilir.. 10 üzerinden 5.

Baskı: Kadife Kutudaki Hayalet